  • 1. Data: 2007-02-20 18:17:30
    Temat: Karta Podatkowa- przekroczenie limitu 50 tys zl.
    Od: Krzysztof Kozak <k...@o...pl>

    Witam serdecznie. Prowadze dzialnosc gospodarcza, opadtkowana karta
    podatkowa, wszystkie faktury wystawiam dla spolek z o.o. , wiem iz bedac
    opodatkowany karta podatkowa, moge wykonywac uslugi dla osob prawnych tylko
    do 50 tys zl. W 2006 roku, jednak przekroczylem ten limit o ponad 50 tys (
    obrot 100 tys zl). Urzad Skrabowy w 2007r. nadal pozwolil mi korzystac z
    karty podatkowej( nie mialem kontroli i dlatego), jakie sa tego
    konsekwencje jezeli US wezwie mnei do przedstawienia fakutr, rachunkow z
    otstanich 5 lat? Kara ? Odsetki? Czy jezeli sam sie przyznam ze
    przekroczylem prog 50 tys? I zmienie forme opadtkowana, na ogolny lub
    liniowy, i zaloze odpowiednie ksiegi nie bede musial oplacic podatku o
    nadzwyke przekrocznego limitu? Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje:)