  • 1. Data: 2005-12-27 11:51:14
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - koniec oszczedzania i co dalej ?
    Od: "Dario" <d...@w...TOTEZ.pl>

    Witam !
    W tym roku wygasa mi umowa o kredyt kontraktowy.

    Problem mam bo ze wzledow finansowych na razie nie planuje kupna/budowy niczego.

    W banku powiedzieli, ze jak wycofam srodki bez brania kredytu to wyplacaja ciut
    wiecej. Moge tez wziac inny kredyt mieszkaniowy na leszych zasadach niz w Kasie
    M.

    W US mowia zas, ze do konca 2006 r. musze te srodki spozytkowac na cele
    mieszkaniowe aby nie stracic ulgi.

    Czy oprocz przedluzenia umowy jest jakies inne wyjscie aby zadysponowac tymi
    srodkami ale nie zwracac do US juz odliczonej od podatku kwoty? Cesja praw
    raczej nie wchodzi w gre.
    Pozdr. darek