  • 1. Data: 2005-07-22 09:15:08
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - przeznaczenie srodkow
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Chcialbym poradzic sie Grupowiczow w sprawie wykorzystania srodkow
    zgromadzonych w KM. W tym roku wyplacono mi zgromadzone srodki i
    najprawdopodobniej bede musial udokumentowac przez US czy wydalem je zgodnie z
    przeznaczeniem:
    Interesowalyby mnie dwie opcje:

    1) "remont domu albo lokalu, stanowiącego odrębną nieruchomość lub lokalu
    objętego spółdzielczym prawem do lokalu (nie dotyczy to jednak bieżącej
    konserwacji i odnowienia tego mieszkania)"
    Czy w ramach tego remontu moge rowniez zbudowac ogrodzenie, wybrukowac
    podworko, etc? Co mam rozumiec jako biezaca konserwacje i odnowienie? Chyba
    takie rzeczy jak zmiana elewacji (polozenie tynku) to jest jak najbardziej
    remont? A co z malowaniem scian, plytkami, podlogami?

    2) "nabycie działki budowlanej lub jej części pod budowę domu jednorodzinnego
    lub budynku mieszkalnego, w którym jest lub ma być położony lokal mieszkalny
    podatnika"
    Mam nadzieje, ze tutaj nie ma juz ograniczen typu: mam juz dom, to ne moge
    kupic kolejnej dzialki?
    Czy moze to byc dzialka rolna, ktora bede chcial pozniej odrolnic? A dzialki
    np. nad jeziorem, czy w gorach tez podchodza pod ten cel?

    Z gory dziekuje za pomoc! Mysle, ze niektorzy z Grupowiczow mieli podobne
    dylematy i podziela sie swoja wiedza i doswiadczeniem.

    Pozdrawiam,
    Marcin