  • 1. Data: 2005-08-21 09:00:00
    Temat: Kasa fiskalna
    Od: piotr <m...@p...fm>

    Zamierzam otworzyć działalnośc gospodarczą.Byłby to salon fryzierski i
    sklep spożywczo-przemysłowy w tym samym lokalu. Ze względu na dość duże
    koszty utrzymania [energia,opał,remont]chciałbym prowadzić pełną
    księgowość.Czy w tych okolicznościach jest to możliwe? Może ktoś zechcę
    mi wyjaśnić. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
    LAIK

  • 2. Data: 2005-08-21 11:07:22
    Temat: Re: Kasa fiskalna
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    piotr wrote:
> [...]
    > księgowość.Czy w tych okolicznościach jest to możliwe? Może ktoś
    > zechcę mi wyjaśnić. Pozdrawiam i z góry dziękuję.

    Chciałeś powiedzieć "książkę przychodów i rozchodów, ew. ewidencję VAT", a
    nie pełną księgowość.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2005-08-21 16:50:58
    Od: piotr <m...@p...fm>

  • 4. Data: 2005-08-21 22:07:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    piotr wrote:
> [...]

    Idź do biura rachunkowego i przynajmniej na parę miesięcy zleć im tą robotę.