  • 1. Data: 2005-08-21 08:57:05
    Temat: Kasa fiskalna
    Od: piotr <m...@p...fm>

    Zamierzam otworzyć działalnośc gospodarczą.Byłby to salon fryzierski i
    sklep spożywczo-przemysłowy w tym samym lokalu. Ze względu na dość duże
    koszty utrzymania [energia,opał,remont]chciałbym prowadzić pełną
    księgowość.Czy w tych okolicznościach jest to możliwe? Może ktoś zechcę
    mi wyjaśnić. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
    LAIK

  • 2. Data: 2005-08-21 10:09:04
    Temat: Re: Kasa fiskalna
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "piotr" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty utrzymania [energia,opał,remont]chciałbym prowadzić pełną
    > księgowość.Czy w tych okolicznościach jest to możliwe?

    Jest możliwe, ale całkowicie pozbawione sensu.
    No chyba że te koszty są za małe i trzeba je powiększyć.