  • 1. Data: 2005-12-07 08:05:15
    Temat: Kasa fiskalna
    Od: "Waldek Brygier" <a...@...stopce>

    Czesc!
    Mój debiut na grupie, więc wypada się przywitać :-)
    I mam mały problem

    Czy wiadomo już coś o ewentualnym dalszym zwolnieniu z konieczności
    posiadania kasy fiskalnej, gdy sprzedaję dla osób fizycznych? Do tej pory
    było zwolnienie do końca grudnia br.

    I związane z tym pytanie: Czy jeśli kupię kasę teraz, to jeszcze będę miał
    prawo do zwrotu połowy ceny? Szukałem trochę w Internecie, ale wolałbym się
    upewnić, czy jakieś zmiany nie zaszły

    --
    pozdrawiam
    Waldek Brygier

  • 2. Data: 2005-12-07 08:17:11
    Temat: Re: Kasa fiskalna
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > Czy wiadomo już coś o ewentualnym dalszym zwolnieniu z konieczności
    > posiadania kasy fiskalnej, gdy sprzedaję dla osób fizycznych? Do tej pory
    > było zwolnienie do końca grudnia br.

    Na dzien dzisiejszy (zreszta jak co roku) nic jeszcze nie wiadomo co bedzie
    po 01.01.

    > I związane z tym pytanie: Czy jeśli kupię kasę teraz, to jeszcze będę miał
    > prawo do zwrotu połowy ceny? Szukałem trochę w Internecie, ale wolałbym
    > się upewnić, czy jakieś zmiany nie zaszły

    Sam zakup kasy nie uprawnia do zwrotu 50%. Prawo do zwrotu nabywa sie
    dopiero
    po fiskalizacji (przy spelnieniu oczywiscie pozostalych warunkow -
    zgloszenie przed i
    po fiskalizacji do US, kasa na wlasnosc, fiskalizacja w terminie).

    Darek

  • 3. Data: 2005-12-07 20:30:09
    Od: "Waldek Brygier" <a...@...stopce>

    Dariusz Domagała wrote:
    > Sam zakup kasy nie uprawnia do zwrotu 50%.

    A pytanie z innej beczki: Gdzie taką kasę można kupić? Np. we Wrocławiu...
    Jaki to typ sklepów?

  • 4. Data: 2005-12-14 09:25:56
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Waldek Brygier napisał(a):

    > A pytanie z innej beczki: Gdzie taką kasę można kupić? Np. we Wrocławiu...
    > Jaki to typ sklepów?

    nooo .. sklep z kasami fiskalnymi...

    A tak poza tym, to ważnieszy niż sklep jest SERWIS..

    Kasę cały czas trzeba serwisowac i zwróć uwagę na koszty
    serwisu przy wyborze kasy

    Pozdrawiam

    Bogusław