  • 1. Data: 2007-09-08 10:23:00
    Temat: Kasa fiskalna a płyty CD
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Witam,

    Czytam rozp. min. fin. z 25.06.2007 (Dz.U. 116 poz 804) i widzę tam
    par. 4 pkt.7. I co - jak sprzedaje klientowi płyty z prezentacją, to co - mam
    kasę fiskalną zakładać, czy nie? Sprzedaż dla osób fizycznych, które nie
    prowadzą D.G. wynosi u mnie 0 zł (zero). Prowadzę agencję reklamową.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Kruk krukowi oka nie wykole, winda windzie liny nie odgryzie...

  • 2. Data: 2007-09-08 10:38:56
    Temat: Re: Kasa fiskalna a płyty CD
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.09.2007 -ZED- <w...@t...polbox.com> napisał/a:
> [...]
    > kasę fiskalną zakładać, czy nie? Sprzedaż dla osób fizycznych, które nie
    > prowadzą D.G. wynosi u mnie 0 zł (zero). Prowadzę agencję reklamową.

    Nie, to dotyczy tylko obrotu z konsumentami. Ty masz 0, więc luz. Chociaż
    fakt, że to nie wynika wprost z rozporządzenia, ale wynikało z delegacji w
    ustawie o VAT.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/