  • 1. Data: 2004-11-07 12:00:57
    Temat: Kasa mieszkaniowa
    Od: Karol <k...@a...pl>

    Witam
    Mam pytanie dotyczące kasy mieszkaniowej.
    Sytuacja wygląda następująco:
    W 2001 roku w listopadzie zacząłem oszczędzać w kasie mieszkaniowej.
    Natomiast w sierpniu 2001 moja dziewczyna wzięła kredyt na mieszkanie.
    Zaznaczam że wzięła go na siebie. W 2003 roku pobraliśmy się i jesteśmy
    szczęśliwym małżeństwem. Odliczenia podatkowe dokonywałem tylko na siebie.
    W styczniu 2005 roku kończę oszczędzanie w kasie mieszkaniowej i
    chciałbym spłacić ten kredyt pieniędzmi z kasy mieszkaniowej zaciągajc
    kredyt kontraktowy.
    Pytanie: Czy US uzna wydatkowane na ten cel pieniądze jako zgodne z
    przeznaczeniem wynikającym z ustawy i nie zażąda zwrotu odliczonej ulgi.

    Z góry dziękuję za pomoc