  • 1. Data: 2002-07-20 19:14:15
    Temat: Co zrobic, gdy...
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Co zrobic gdy zagraniczny kontrahent wyslal mi (na firme) towar, ktory
    dotarl do mnie via PP, ale nie przeszedl procedury celnej i nie mam na niego
    SAD-u ?

    Z gory dziekuje,
    BaLab

  • 2. Data: 2002-07-20 19:42:34
    Temat: Re: Co zrobic, gdy...
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Co zrobic gdy zagraniczny kontrahent wyslal mi (na firme) towar, ktory
    > dotarl do mnie via PP, ale nie przeszedl procedury celnej i nie mam na
    niego
    > SAD-u ?

    AFAIR (kilka lat temu) to paczki PP przechodzily przez UC i jakis kwit na to
    byl (dla przesylek o malej wartosci). Rzeczywiscie nie byl to SAD. Zagadaj z
    informacja UC (czy jak to teraz sie nazywa) lub oddziałem poczty, ktory
    zajmuje sie wymiana z zagranica. W ostatecznosci wez sie za czytanie ustawy
    prawo celne.

    Karol