  • 1. Data: 2003-02-21 11:10:45
    Temat: Kasa miszkaniowa
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Mam dylemat związany z rozliczeniem w Pit-D kasy mieszkaniowej. Miesięczna r
    ata wynosiła w 2002 r 1170 zł. Co miesiąc bank potrącał prowizje w wys 12,87
    zł. Na koniec roku dopisali odsetki w wysokości 650,05 zł.
    W związku z tym zastanawiam się jaką kwotę można odliczyć? Będę wdzięczna za
    pomoc.
    Pozdrawiam
    Hania

  • 2. Data: 2003-02-21 13:22:13