  • 1. Data: 2006-12-19 15:28:38
    Temat: Kasa - zmiana miejsca
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    Czołem!
    Mam taki problem: kasa fiskalna musi zmienić miejsce kasowania.
    Przeczytałem wiadome rozporządzenie wte i nazad, potem jeszcze ustawę, i
    nie znalazłem nic o terminie, w jakim trzeba o tym powiadomić US. Jest
    tylko, że 7 dni po fiskalizacji - ale nie o to przecież chodzi. Jest
    gdzieś jakiś zapis na taką okoliczność?
    I drugie - panienka w okienku powiedziała, że musi być na piśmie, a
    specjalnego druku nie ma. Prawda, nie ma, jest tylko na pierwsze miejsce
    kasowania. Ale widziałem opinie, że właśnie tegu druku należy użyć. I
    nawet mi to pasuje, bo druk ma rubryczkę na numer kasy, który nadaje US
    po jej zainstalowaniu. Jakieś za i przeciw?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 2. Data: 2006-12-19 19:43:45
    Temat: Re: Kasa - zmiana miejsca
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

> [...]
    > nawet mi to pasuje, bo druk ma rubryczkę na numer kasy, który nadaje US
    > po jej zainstalowaniu. Jakieś za i przeciw?

    Ja powiadamiałem w 3 czy 4 dni po zmianie. W piśmie napisanym odręcznie
    napisałem, że z dniem tym i tym zmieniłem miejsce instalacji kasy z
    dotychczasowego A na nowe B. I jak na razie nikt nie czepiał się.
    Dodatkowo zrobiłem wpis do ksiażki serwisowej o miejscu nowej instalacji.

  • 3. Data: 2006-12-21 13:37:59
    Od: mac <mac@.pl>

    [www.goldap.info.pl] napisał(a):

> [...]
    > dotychczasowego A na nowe B. I jak na razie nikt nie czepiał się.
    > Dodatkowo zrobiłem wpis do ksiażki serwisowej o miejscu nowej instalacji.

    Rozumiem ze jestes serwisantem z uprawnieniami na ta kase, jesli sobie
    wpisales cos do ksiazki serwisowej.
    Jesli tak to nie mozesz serwisowac swojej wlasnej kasy, chyba ze wpisu
    dokonal uprawniony serwis.