  • 1. Data: 2007-02-06 19:17:50
    Temat: Kasia fiszkalna a odsprzedaż programów
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    nie mam Kasi i niespecjalnie chce mi się ją kupować, bo nie mam za co.
    Jednak czasami miałbym okazję odsprzedawać programy, które są siłą rzeczy
    na płytkach CD lub DVD. Czy to oznacza, że musiałbym mieć Kasię?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 2. Data: 2007-02-06 20:09:58
    Temat: Re: Kasia fiszkalna a odsprzedaż programów
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tristan wrote:

> [...]
    > Jednak czasami miałbym okazję odsprzedawać programy, które są siłą
    > rzeczy na płytkach CD lub DVD. Czy to oznacza, że musiałbym mieć

    Czy zakupienie kasy i oferowanie firmom, które tej kasy nie mają,
    usługi spośrednictwa sprzedaży dla osób nie prowadzących działalności,
    może być dochodowym biznesem? Prowizja powiedzmy 3-5% i można wypchnąć
    zarówno rzeczy droższe bez obawy przekroczenia limitów jak i te
    drobne ale skazane na kasę ustawowo.
    Dużo jest chętnych? ;-)

  • 3. Data: 2007-02-07 14:08:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 6 lutego 2007 21:09
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <eqanbt$jlr$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Czy zakupienie kasy i oferowanie firmom, które tej kasy nie mają,
    > usługi spośrednictwa sprzedaży dla osób nie prowadzących działalności,
    > może być dochodowym biznesem?

    A czy kasia jest tylko, jeśli sprzedaję nie prowadzącym działalności? Czy
    sprzedaż programów firmom pod Kasię nie podchodzić, choć są płytki? Bo ja
    nie sprzedaję nie-firmom.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 4. Data: 2007-02-07 14:51:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Feb 2007, cef wrote:

    > Czy zakupienie kasy i oferowanie firmom, które tej kasy nie mają,
    [...]
    > Dużo jest chętnych? ;-)

    Problem pewnie w dotarciu do nich :) - bo dla niektórych operacja
    taka będzie "rzadka".

    pzdr, Gotfryd