  • 1. Data: 2007-02-06 18:57:07
    Temat: podatek spadkowy
    Od: g...@g...pl

    Witam. Jestesmy w takiej oto sytuacji: moi rodzice dozyli sie dzialki
    29 arów, a na niej dom. Otoz w rodzinie zostala nas trojka. Ja, moj
    brat i mama. Tata niestety odszedl z tego swiata. Moje pytanie co
    dalej? Jakiego podatku spadkowego moge oczekiwac i czy moge go jakos
    nie placic (poniewaz nie mamy na to pieniedzy, a sprzedawac domu nie
    chcemy). Prosze doradzcie cos poniewaz jestem w kropce. A szczerze
    mowiac, boje sie nawet ten temat ruszyc poniewaz nie mamy kasy.

    Bede wdzieczny za kazda rade.

    Dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-02-06 19:29:59
    Temat: Re: podatek spadkowy
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >dalej? Jakiego podatku spadkowego moge oczekiwac i czy moge go jakos
    >nie placic (poniewaz nie mamy na to pieniedzy, a sprzedawac domu nie

    Jeśli w tym roku nabędziecie ten spadek to żadnego.
    Do 1 mln zł wolne od podatku.
    Trzeba tylko papierki w US złożyć, inaczej podatek naliczą.

  • 3. Data: 2007-02-06 19:51:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    g...@g...pl wrote:
    > Tata niestety odszedl z tego swiata.