  • 1. Data: 2004-04-23 06:40:31
    Temat: Kawiarenka Internetowa
    Od: "lvik" <l...@o...pl>

    Czy ktoś wie jak będzie wyglądała stawka Vat na korzystanie z komputera w
    kawiarence internetowej??

  • 2. Data: 2004-04-23 10:53:21
    Temat: Re: Kawiarenka Internetowa
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 23 Apr 2004 08:40:31 +0200, w <c6adja$pn2$1@atlantis.news.tpi.pl>, "lvik"
    <l...@o...pl> napisał(-a):

    > Czy ktoś wie jak będzie wyglądała stawka Vat na korzystanie z komputera w
    > kawiarence internetowej??

    Cały czas jest 22% i tak będzie.

  • 3. Data: 2004-04-26 10:23:29
    Od: "Katarzyna Nova" <k...@q...pl>

    Radek Popławski napisał:

    "Cały czas jest 22% i tak będzie."

    Skad taka pewnosc ?
    Kawiarenki internetowe swiadcza usluge dostepu do Internetu w 99,9 % na
    rzecz klientow indywidualnych. Czy zatem usluga ta nie powinna byc zwolniona
    od podatku VAT zgodnie z zalacznikiem nr 4, poz 14.

    Pozdrawiam,

    Katarzyna Nova

    ---

  • 4. Data: 2004-04-26 10:52:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Apr 2004, Katarzyna Nova wrote:

> [...]
    >+ Skad taka pewnosc ?
    >+ Kawiarenki internetowe swiadcza usluge dostepu do Internetu w 99,9 % na

    No tak, ale o ile wiem świadczą ją "nie tylko" a "przy okazji".
    Zdaje się że argumentacja jest taka: "klient może sobie np.
    w coś grać, wcale z internetu nie korzystając" :)
    Jakby ci się chciało szukać to AFAIR były dyskusje (chyba w zeszłym
    roku) czy by nie dzielić usługi na 2 częsci... mnie nie pytaj
    czy to ma ręce i nogi bo nie wiem :)
    Ale ten sam "zarzut" był podnoszony jeśli 'lokalny dostawca internetu'
    przy okazji udostępniał serwer z czymś tam.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-04-26 11:31:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Apr 2004 12:23:29 +0200, w <4...@n...qdnet.pl>, "Katarzyna Nova"
    <k...@q...pl> napisał(-a):

> [...]
    > rzecz klientow indywidualnych. Czy zatem usluga ta nie powinna byc zwolniona
    > od podatku VAT zgodnie z zalacznikiem nr 4, poz 14.

    Nie. Kawiarenki świadczą usługi udostępniania komputerów i infrastuktury
    sieciowej. Nr PKWiU nie pamiętam, ale to 22% VAT.

    Udostępnianie to mogłoby być jedynie, gdybyś miała gniazda w ścianach i klient
    przychodziłby z własnym komputerem :)

  • 6. Data: 2004-04-26 14:22:40
    Od: "druciak" <t...@x...onet.pl>

    wiadomości
    (...)
    > Ale ten sam "zarzut" był podnoszony jeśli 'lokalny dostawca internetu'
    > przy okazji udostępniał serwer z czymś tam.
    Czy mógłbyś rozwinąć problem, albo wskazać wątek ?
    Próbowałem go wyszukać, ale chyba mam za mało danych.
    Pozdrawiam,
    --
    K.G.