  • 1. Data: 2002-06-25 13:30:06
    Temat: Kiedy US oddaja nadpłate?
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Podobno US maja miesiac na oddanie zwrotu z podatku .... ale ja czekam 3
    miesiac i cisza ... czy doliczaja odsetki za zwłokę?

    Oliwia gg 25244

  • 2. Data: 2002-06-25 13:41:26
    Temat: Re: Kiedy US oddaja nadpłate?
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    chyba wszędzie tak samo,
    tj. najpierw muszą kogoś złapać i przywalić karę,
    a następnie wypłacić sobie wynagrodzenie i odprowadzić ZUSy,
    jak coś zostanie, to oddać podatnikom w kolejności zeznań.

    Pytanko do szczęśliwych,
    czy US zwraca z odsetkami podatkowymi ?

    Piotr

  • 3. Data: 2002-06-26 09:09:33
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    "Oliwia" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > Podobno US maja miesiac na oddanie zwrotu z podatku .... ale ja czekam 3
    > miesiac i cisza ... czy doliczaja odsetki za zwłokę?

    AFAIR US ma 3 miesiące na zwrot nadpłaty. Jeśli spóżni się choćby o dzień -
    powinien zwrócić nadpłatę z odsetkami liczonymi od dnia złożenia PIT-a do
    dnia zapłaty

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 4. Data: 2002-06-26 13:46:54
    Temat: Odp: Kiedy US oddaja nadpłate?
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik DarekS <n...@a...com.pl> w wiadomości do grup dysku
    syjnych napisał:afc0an$edg$...@n...onet.pl...
> [...]
    -
    > powinien zwrócić nadpłatę z odsetkami liczonymi od dnia złożenia PIT-a do

    imho od dnia uplywu owych 3mcy do dnia zwrotu. Ma ustawowo 3mczny termin, na
    jakiej wiec podstawie ma naliczac odsetki za ten czas?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2002-06-27 09:00:32
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    "glos" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > imho od dnia uplywu owych 3mcy do dnia zwrotu. Ma ustawowo 3mczny termin,
    na
    > jakiej wiec podstawie ma naliczac odsetki za ten czas?

    Ordynacja Podatkowa art. 77 § 2 pkt 3)

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu