  • 1. Data: 2005-02-04 17:45:14
    Temat: Kiedy ZUS obciązający pracownika jest kosztem?
    Od: "Dorka" <d...@o...pl>

    Mam dylemat, co do zmiany w PDOF w 2005 roku. ZUS zapłacony może być
    kosztem, ale czy to dotyczy też ZUSu obciążającego pracownika, jeśli
    wynagrodzenie zostało wypłacaone w styczniu, a ZUS zapłacony w lutym.
    Zastanawia mnie również co ze składką zdrowotną? Czy pomniejsza podatek
    styczniowy, czy dopiero zapłacona pomniejsza podatek w lutym?
    Prosze o pomoc?