  • 1. Data: 2005-02-04 18:55:13
    Temat: podatek od nieruchomości - i zaległość przy współwłasności
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Co prawda tu raczej rzadko ktoś pyta o takie rzeczy ale lepszej grupy chyba
    nie ma.

    Z urzędu gminy dostałem nakaz na łączne zobowiązanie pieniężne w 2004r. Na
    nakazie jest kilka osób -współwłasność z wyszczególnionymi osobami i
    częściami. Ja mam w udziale 3/72 . I taką kwotę z nakazu zapłaciłem (3/72
    głównej należności).
    A teraz przyszedł mi tytuł wykonawczy na pozostałą część nalezności. Kwota
    jaką wpłacałem co kwartał była kwotą wyliczoną przez panią z urzędu.
    Wygląda, że pozostali nie zapłacili. Dlaczego tytuł wykonawczy przyszedł na
    mnie? Ja swoją część zapłaciłem.
    Czy teraz mam wpłacić to co jest na tyt. wykonawczym i wyjaśniać czy nie
    wpłacać i wyjaśniać?
    Nie wiem czy do pozostałych też, ale część z tych osób nie pracuje a część
    nie żyje.

    PawełJ