  • 1. Data: 2002-02-06 10:37:13
    Temat: Składka na FPiFGŚP, nie można odliczyć?
    Od: c...@p...fm (Curate)

    Witam

    Niedawno w Gazecie Prawnej przeczytałem, że nie można
    zaliczyć do kosztów składek płaconych na FPiFGŚP.

    Moje pytanie co z tym robić, płacić i nie księgować?

    pozdrawiam
    Marcin

    WIADOMOSCI: Polskiej policji grozi calkowite bankructwo!
    http://fakty.interia.pl/news?inf=226919

  • 2. Data: 2002-02-06 10:52:13
    Temat: Re: Składka na FPiFGŚP, nie można odliczyć?
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Curate napisał(a) w wiadomości: <3...@p...fm>...

    -------------------
    >Od kiedy to miałoby obowiązywać bo ja o tym nic nie wiem.
    Składki FP FGŚP od pracowników ( chyba o nie się pytasz) są KUP.
    Natomiast jeśli chodzi o sposób księgowania ( pełna księgowość )
    czegoś co płacisz a nie jest KUP.to księgujesz na odpowiednie konta tyle że
    nie stanowiące kup.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-02-06 12:05:15
    Od: c...@p...fm (Curate)

> [...]
    > Natomiast jeśli chodzi o sposób księgowania ( pełna księgowość )
    > czegoś co płacisz a nie jest KUP.to księgujesz na odpowiednie konta tyle że

    Witam

    chyba wyraziłem się nieprecyzyjnie, chodzi mi o składki płacone przez osobę
    prowadzącą działalność gospodarczą, dokładnie dwóch wspólników w s.c.,
    płacących wskładki za siebie,

    pozdrawiam
    Marcin