  • 1. Data: 2002-02-05 11:51:14
    Temat: Kilometrówka od 01.02 ?
    Od: "Kosmo" <n...@b...onet.pl>

    Czy wiadomo jaka jest stawka za km od lutego dla samochodów pow. 900 cm ?

    Kosmo

  • 2. Data: 2002-02-05 12:38:10
    Temat: Re: Kilometrówka od 01.02 ?
    Od: c...@p...fm (Curate)

    Kosmo wrote:

    > Czy wiadomo jaka jest stawka za km od lutego dla samochodów pow. 900 cm ?
    >
    > Kosmo

    > Aktualnosci gospodarcze. Gielda. Kursy. Stopy. Waluty. Kredyty...
    > Bezplatny Biuletyn Ekonomiczny. >>> http://biznes.interia.pl/biuletyn/

    Witam

    Zobacz wątek z poniedziałku "Limity kilometrów", jest tam mowa o rozp.
    ministra płacy i polityki socjalnej z 19.12.2001r (Dz.U.151, poz. 1720).
    Z tego wnioskuję, że na razie samochód prywatny wykorzystywany w działalności
    gosp. rozliczamy tak
    jak poprzednio, może jestem w błędzie?
    Proszę o info, muszę zamknąć styczeń.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2002-02-06 08:00:05
    Od: "los_G" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kosmo" <n...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiadomo jaka jest stawka za km od lutego dla samochodów pow. 900 cm ?
    >
    > Kosmo

    0,7195 (www.pit.pl)
    Pozdrow
    Los_G