    From: t...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kolejność wystawiania faktur a kolejność księgowania
    Date: Mon, 02 Jul 2007 08:27:10 -0700

    Witam

    Wczoraj dokonałem zakupów przez internet (faktury idą sobie pocztą - z
    datą 01.07), dziś kupiłem sprzęt w sklepie tradycyjnym, dostałem
    fakturę z datą 02.07. Chcę (czy nawet muszę, jeśli dobrze pamiętam)
    zaksięgować do PKPiR, rejestru VAT rzeczy kupione dzisiaj, jako, że
    faktury już mam. Faktur, które idę pocztą nie bardzo mam jak
    zaksięgować. Czy jeśli zaksięguję dziś faktury z 02.07, a jutro czy
    pojutrze (gdy otrzymam) faktury z 01.07, to będzie wszystko w porządku
    (niewadliwie)?

    Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź
    Tomek