  • 1. Data: 2006-09-03 09:13:45
    Temat: Komis GSM - jakie PKWiU dla usuniecia SIMLOCKa
    Od: "adam" <m...@...stopce.pl>

    Witam,
    Prowadze niewielki komis GSM. Mam pytanie - moze ktos zna odpowiedz - pod
    jakim PKWiU mozna zaklasyfkowac uuniecia blokady SIMLOCK?

    Adam

  • 2. Data: 2006-09-03 14:14:11
    Temat: Re: Komis GSM - jakie PKWiU dla usuniecia SIMLOCKa
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 3 Sep 2006 11:13:45 +0200, w <ede6fc$b13$1@atlantis.news.tpi.pl>, "adam"
    <m...@...stopce.pl> napisał(-a):

    > Witam,
    > Prowadze niewielki komis GSM. Mam pytanie - moze ktos zna odpowiedz - pod
    > jakim PKWiU mozna zaklasyfkowac uuniecia blokady SIMLOCK?

    Jeżeli stawka 22%, to po ci to?

  • 3. Data: 2006-09-03 15:18:37
    Od: "adam" <m...@...stopce.pl>

    > Witam,
    > Prowadze niewielki komis GSM. Mam pytanie - moze ktos zna odpowiedz - pod
    > jakim PKWiU mozna zaklasyfkowac uuniecia blokady SIMLOCK?

    >Jeżeli stawka 22%, to po ci to?

    Napisalem do US z prosba o interpretacje jednej kwestii podatkowej, w
    odpowiedzi otrzymalem ze interpretacji dokonaja jak w ciagu 7 dni uzupelnie
    wniosem o PKWiU tej uslugi :) Wiem ze w Lodzi w Urzedzie Statystycznym
    dokonuja przydzialu PKWiU do uslug, lecz w ciagu 7 dni sie nie wyrobia.