  • 1. Data: 2006-09-03 06:23:59
    Temat: Wybór programu do księgowania _ PORADZCIE!
    Od: Rixiu <r...@N...wp.pl>

    Witam Wszystkich

    Chciałbym zakupić program do księgowania dla osoby prowadzącej działalność
    handlową na zasadach ogólnych.(na razie jedna osoba,auto, sklep
    internetowy, Vat,środki trwałe, możliwość rozliczania z urzędami,
    środowisko Windows). Ew. możliwość podpięcia stanów magazynowych pod bazę
    internetową sklepu (jakiś program to obsługuje ??)

    Proszę o radę osoby, które maja bezpośrednie doświadczenie z takim typem
    programu. Na co zwrócić uwagę ? Co jest ważne ?

    Ale program ma być rozwojowy..I żeby nie za bardzo spowalniał system. No i
    wygodny w użytkowaniu ..(tylko nie piszcie że takie rzeczy to tylko w Erze
    ;-)

    Pozdrawiam
    Rixiu

    PS.. Wybaczcie wysłanie niedokończonego postu..za szybki jestem ;-/

  • 2. Data: 2006-09-03 10:48:27
    Temat: Re: Wybór programu do księgowania _ PORADZCIE!
    Od: "SQ5BE" <s...@w...pl>

    > Chciałbym zakupić program do księgowania dla osoby prowadzącej działalność
    > handlową na zasadach ogólnych.(na razie jedna osoba,auto, sklep

    Ja uzywam programu Niezbednik Podatnika firmy JTZ. Ma wszystko o czym
    piszesz. Jestem z niego zadowolony, ale nie znam zadnego innego wiec
    moja opinia nie jest poparta doswiadczeniem. Moja firma ma praktycznie
    identyczne "parametry" jak Twoja. Mozesz sobie sciagnac program z ich
    strony internetowej i wyprobowac czy ci bedzie pasowal. Jak narazie to
    mam do niego jedno zastrzezenie, nie ma mechanizmu rozliczenia zakupu
    kasy fiskalnej trzeba to zrobic recznie, ale w sumie to nie jest
    czynnosc powtarzana czesto.

    Pozdrawiam
    ----
    PawelG

  • 3. Data: 2006-09-03 11:22:43
    Od: "SQ5BE" <s...@w...pl>

    sri, pomylka firma to JZK
    http://www.jzk.pl/pokazprogram/niezbednik/059647-072
    622-4-AD-AACJG

  • 4. Data: 2006-09-04 09:32:52
    Od: "oprogramowanie" <b...@o...pl>

    > Ale program ma być rozwojowy..I żeby nie za bardzo spowalniał system. No i
    > wygodny w użytkowaniu ..(tylko nie piszcie że takie rzeczy to tylko w Erze
    > ;-)

    Sprawdź oprogramowanie ODL: http://www.odl.com.pl

    pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2006-09-07 18:56:29
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    Ja pracuję na programie Moja Firma i nie narzekam. Patrz www.brit.com.pl

  • 6. Data: 2006-09-15 13:47:43
    Od: Robert Steward <b...@a...su>

    Rixiu napisał(a):
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > Rixiu
    >
    > PS.. Wybaczcie wysłanie niedokończonego postu..za szybki jestem ;-/

    może znajdziesz tu coś interesującego

    http://www.comarch.pl/cdn/Products/CDN+OPTIMA/Pakiet
    y+promocyjne/
    +
    http://www.comarch.pl/cdn/Products/CDN+OPTIMA/Cennik
    /

    osobiście korzystam z tego i jestem zadowolony,
    istotna jest prostota obsługi, tzw pomoc techniczna

    pozdrawiam

    "Jak wyspana to nieszczęśliwa,Jak szczęśliwa to niewyspana...
    To jest życie erotomanki,To jest życie erotomana..."