  • 1. Data: 2006-09-03 08:34:44
    Temat: Raport dobowy 365 razy w roku
    Od: "SQ5BE" <s...@w...pl>

    Witam

    Od 1 wrzesnia mam kase fiskalna, dowiedzialem sie, ze raport dobowy jestem
    zobowiazany dokonywac codziennie niezaleznie czy jakas sprzedaz byla, czy
    tez nie. Przepisy mowia o "kazdym dniu sprzedazy" czy nalezy to rozumiec, ze
    dzien sprzedazy to dzien w ktorym miala miejsce sprzedaz, dzien w ktorym
    sprzedaz mogla miec miejsce, kazdy dzien w roku?
    Sadze, ze moje pytanie jest banalne ale jak do tej pory nie udalo mi sie
    znalezc na nie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2006-09-03 10:06:08
    Temat: Re: Raport dobowy 365 razy w roku
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Dzien w ktorym faktycznie miala miejsce jakas sprzedaz.
    Jak nic nie sprzedaz to tego dnia nie musisz robic raportu.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 3. Data: 2006-09-03 13:16:15
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    A na niektorych kasach nie da sie zrobic raportu dobowego
    jak nie bylo sprzedazy.

    Darek