  • 1. Data: 2002-08-10 08:16:55
    Temat: DG a ryczałt za nocleg i bilet miesięczny
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Przez cały miesiąc od poniedziałku do piątku siedzę u klienta w innym mieście,
    gdzie wynajmuję mieszkanie i kupuję na FV bilet miesięczny komunikacji
    miejskiej. I mam dwa pytania:

    1) Czy mogę zaliczyć do KUP dietę (19 zł) z delegacji i ryczałt za nocleg
    (28,50)?

    2) Czy mogę zaliczyć do KUP koszt netto biletu miesięcznego imiennego i
    odliczyć VAT 7%, czy zaliczać w koszty kwotę brutto?

    2a) Rozumiem, że jeśli mam sam bilet, bez FV za niego, to tylko wchodzi w grę
    rozwiązanie drugie?

    Dziękuję za pomoc,
    --
    pjo