  • 1. Data: 2002-04-21 21:11:40
    Temat: Komputer
    Od: "Zolw" <z...@p...fm>

    Pracuje na umowe zlecenie w hurtowni i jednoczesnie studiuje zaocznie
    ekonomie. W zeszlym roku 2001 kupilem komputer i chcialbym go odliczyc od
    podatku.
    Czy moge?
    Zolw

  • 2. Data: 2002-04-21 23:46:28
    Temat: Re: Komputer
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Zolw" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Pracuje na umowe zlecenie w hurtowni i jednoczesnie studiuje zaocznie
    > ekonomie. W zeszlym roku 2001 kupilem komputer i chcialbym go odliczyc od
> [...]

    skoro zlecenie - to w ramach ulgi na "pomoce naukowe" no way....

    chyba, że chcesz się bawić w wykazywanie, że komputer był potrzebny
    do zlecenia i koszty rzeczywiście poniesione były wyższe od
    przysługujących ryczałtowych
    tyle, że wtedy jeśli komputer był "za drogi" to czeka Cię zabawa
    z amortyzacją....

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-04-22 19:26:19
    Od: "Zolw" <z...@p...fm>

    > Pracuje na umowe zlecenie w hurtowni i jednoczesnie studiuje zaocznie
    > ekonomie. W zeszlym roku 2001 kupilem komputer i chcialbym go odliczyc od
    > podatku.

    Wlasnie 8 miesiecy pracowalem na umowe o prace na czsas okreslony a pozniej
    od wrzesnia mnie zmusili do przejscia na umowe-zlecenie a komputer kupilem
    pod koniec czerwca bedac zatrudnionym na umowe o prace
    To nic nie zmienia? :(
    Zolw

  • 4. Data: 2002-04-22 23:57:58
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > To nic nie zmienia? :(
    zmienia.... na lepsze... :)

    > Zolw
    KTP

  • 5. Data: 2002-04-23 14:05:43
    Od: "Zolw" <z...@p...fm>

    > zmienia.... na lepsze... :)

    Czyli moge go odliczyc jako pomoc naukowa? W koncu jestem studentem i mi
    jest potrzebny do pracy dyplomowej... Podchodzi to pod ta ulge??
    Zolw

  • 6. Data: 2002-04-23 14:17:51
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > Czyli moge go odliczyc jako pomoc naukowa? W koncu jestem studentem i mi
    > jest potrzebny do pracy dyplomowej... Podchodzi to pod ta ulge??
    > Zolw

    akurat to, że jesteś studentem nie ma tu najmniejszego znaczenia...

    odliczenie na "przyrządy i pomoce naukowe"
    jak sama nazwa wskazuje ;PPPP
    przysługuje wyłącznie osobom osiągającym przychody z art.12 updf
    (głównie pracującym na etacie...)

    KTP