  • 1. Data: 2005-02-26 13:04:54
    Temat: Koniec pamięci fiskalnej
    Od: "Rafał Piaskowski" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Wczoraj spotkała mnie niemiła przygoda, kasa fiskalna w sklepie
    przestała działać. Żadnych komunikatów itp. Dzisiaj przyjechał serwisant i
    stwierdził, że skończyła się pamięc fiskalna (ileś tam raportów dobowych
    chyba 1830). Czy tak rzeczywiście jest? Jeśli tak, to dlaczego wymiana
    modułu kosztuje 1100 brutto? Do tego ma to trwać dwa tygodnie, czyli
    musiałbym zamknąć sklep na ten okres, co oczywiście jest niemożliwe.
    Oczywiście wyjściem jest zakup nowej kasy ale moim zdaniem to trochę bez
    sensu. A poza tym w XXI wieku to paranoja aby była stosowana tak mała
    pamięc, to pewnie jakieś 16KB i do tego za 1100zł. Czy spotkało Was to samo?
    Co zrobiliście?

    Kasa to model Sharp ER-A235P. Moim zdaniem taka kasa powinna dawać komunikat
    np. na jakiś tydzień przed o kończeniu pamięci fiskalnej a nie przestaje
    działać i to jeszcze bez żadnego echa.

    Pozdr.
    Rafał Piaskowski.

  • 2. Data: 2005-02-27 14:05:43
    Temat: Re: Koniec pamięci fiskalnej
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Feb 2005 14:04:54 +0100, "Rafał Piaskowski"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >stwierdził, że skończyła się pamięc fiskalna (ileś tam raportów dobowych
    >chyba 1830).
    1830 / 365 > 5

    >A poza tym w XXI wieku to paranoja aby była stosowana tak mała
    >pamięc,
    ta pameic to raczej z XX wieku (2005-5=2000 a kasa pewnie
    wyprodukowana wczesniej niz w lutym 2000) :D

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-02-27 18:41:27
    Od: "Rafał Piaskowski" <r...@p...onet.pl>

    > 1830 / 365 > 5
    No niby 5 lat + 10%. Ale dlaczego?

    > ta pameic to raczej z XX wieku (2005-5=2000 a kasa pewnie
    > wyprodukowana wczesniej niz w lutym 2000) :D
    Co to ma za znaczenie, w 2000 roku pamięc wielkości 16Kb to też zabytek.
    Poza tym jak kupie nową, to też jest takie samo ograniczenie.

    Pozdr.
    Rafał.