  • 1. Data: 2005-02-26 12:36:10
    Temat: środek trwały i jego sprzedarz
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Witam,

    mam pytanie:
    co mogę zrobić,
    kupilem w grudniu 2004 laptopa, za 3800 netto, wrzucilem go do srodkow
    trwałych, ale VATu nie wzialem na wyplacenie, ale na przeniesienie na
    nastepnym miesiac

    dzisiaj, mam mozliwosc i potrzebe sprzedac tego laptopa
    i mam pytanie, jak to mogę zrobić?

    co muszę wiedziec, co muszę zrobic przed dokonaniem sprzedazy tego sprzętu?

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 2. Data: 2005-02-26 15:21:07
    Temat: Re: środek trwały i jego sprzedarz
    Od: Madzia <m...@w...pl>

    zlikwidujesz środek trwały bo go sprzedajesz. wystawisz fakture vat na
    sprzedaz laptopa. w deklaracji vat-7 wpiszesz vat nalezny i rozliczy ci
    sie z vat naliczonym jesli dalej wychodzi Ci vat do przeniesienia na
    nastepny miesiac.
    odnoesnie podatku dochodowego to nie zamortyzowaną wartość laptopa dasz
    w koszty a w przychod wartosc netto z fv sprzedazy.
    i to wszystko

  • 3. Data: 2005-02-27 09:39:15
    Od: "latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > sprzedaz laptopa. w deklaracji vat-7 wpiszesz vat nalezny i rozliczy ci
    > sie z vat naliczonym jesli dalej wychodzi Ci vat do przeniesienia na

    A nie jest jakos tak, ze caly VAT wczesniej odliczony
    trzeba zwrocić?

    latet

  • 4. Data: 2005-02-27 18:26:53
    Od: "orig" <r...@w...pl>

    Nie, nic nie trzeba zwracać, zrób dokładnia tak jak masz napisane poniżej

  • 5. Data: 2005-02-27 18:57:16
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > Nie, nic nie trzeba zwracać, zrób dokładnia tak jak masz napisane poniżej

    Sorry, chyba mi sie pomyliła likwidacja ŚT z likwidacją... firmy :-)

    latet