  • Data: 2004-08-24 08:35:29
    Temat: Konsulat w Holandii
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki dziwny problem. Konsulat Surinamu w Holandii chce ode mnie
    coś kupić. Chce VATu 0%, bo twierdzi, że jest zwolniony z VATu. Ale
    numeru NIP mi nie chce żadnego podać. Jak ja mam go traktować?
    Są tam jakieś inne wewnątrzholenderskie przepisy?

    Na razie zaproponowałem, żeby znalazł 'normalną' firmę z VAT ID, która
    kupi ode mnie sprzęt, a potem niech załatwiają między sobą - ale nie wiem,
    czy znajdzie...

    P.