  • 1. Data: 2004-04-29 19:45:15
    Temat: Kontrakty na WGPW - rozliczenie straty za 2003 Prosba o info PILNE!!!
    Od: "kogart" <k...@o...pl>

    Witam,

    Czy kontrakty na indeksy sa opodatkowane.

    i czy mozna rozliczyc straty z 2003 roku z dochodami z innyh zródel

    Bardzo prosze o info

    Pozdrawiam,
    Kogart

  • 2. Data: 2004-04-29 21:11:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004, kogart wrote:
    [...]
    >+ i czy mozna rozliczyc straty z 2003 roku z dochodami z innyh zródel

    ...sugeruję że negatywny komentarz był przed chwilą w innym wątku :[
    Nawet nie raczyłeś spojrzeć o czym się dyskutuje...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-30 07:32:29
    Od: "kogart" <k...@o...pl>

  • 4. Data: 2004-04-30 12:53:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Apr 2004, kogart wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Coz przeczytalem inne watki i odpowiedzi jednak nie znalazlem.

    Ostatnie trafienie:
    Subject: Re: Odp: Jak się rozliczyć ? (PIT 36/37 pit B)
    abrze.pl>

    >+ Poniewaz pytanie zasadnicze dotyczylo opodatkowania kontraktów

    A to się nie wypowiadałem i nie wypowiadam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)