  • 1. Data: 2004-04-29 20:08:25
    Temat: jakiego programu uzyc?
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    witam.

    czy ktos moze polecic program do łatwego i szybkiego policzenia pitow?
    w ostatnich dwoch latach uzywalem Jupitera z Elfin'u i tak tez zrobilem
    w tym roku. jak zawsze, "policzylem" dane ojca i matki, ale w tym roku
    wyszla niedoplata i chcialbym sprawdzic to zeznanie innym programem. wiem,
    wiem... niedoplata moze byc, ale wydaje mi sie, ze przy tej ilosci odliczen
    i "typowej" formie zatrudnienia - pracodawcy powinni byli wszystko zaplacic,
    a tu niedoplata. jakby co, to liczylem dwa razy w tym programie.
    na goglach szualem innych, ale z 3ech pozostalych jakie pobralem, zaden
    nie pelni takiej funkcji jak Jupiter, tylko wypelnia sie "poprostu" PITa na
    ekranie i drukuje...
    czy ktos moze polecic - wiadomo - czas nagli :-)

    thx!

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 2. Data: 2004-04-29 20:45:22
    Temat: Re: jakiego programu uzyc?
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Psychik" <p...@Z...pl> wrote in message
    > witam.
    >
    > czy ktos moze polecic program do łatwego i szybkiego policzenia pitow?

    www.pity.pl

    Magda

  • 3. Data: 2004-04-29 21:14:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004, Psychik wrote:
    >+ czy ktos moze polecic program do łatwego i szybkiego policzenia pitow?
    [...]
    >+ wyszla niedoplata i chcialbym sprawdzic to zeznanie innym programem.

    Jak na mój gust - jeśli gdzieś jest błąd, to spora szansa w tym że
    jest to twój "błąd logiczny" przy podawaniu danych. A na to zmiana
    programu nie pomoże !

    pozdrowienia, Gotfryd