  • 1. Data: 2006-06-01 11:47:08
    Temat: Kontrola z uks w firmie - przesluchanie
    Od: "Erpondo" <z...@w...pl>

    Od jakiegos czasu mam kontrole w firmie robiona przez UKS.
    Co tydzien ksiegowa albo ja musimy wyjasniac jakies kwestie ew. musimy
    przygotowac wyjasnienie na papierze.
    Oczywiscie UKS dostal juz wszystkie dokumenty czyli umowy, faktury,
    zestawienia etc.

    Chodzi o to ze kilka dni temu dostalem od Panow ktorzy mnie kontroluja
    wezwanie "do osobistego zgloszenia sie" na przesluchanie do tego samego
    urzedu (ten sam adres gdzie przychodze wyjasniach, te same osoby daly mi te
    wezwanie). Podczas jednego ze spotkan zasygnalizowano mi ze pewnie bede
    musial przyjsc na "przesluchanie". O co chodzi? Mial ktos cos takiego? Czym
    rozni sie to co teraz mam (wyjasnienia?) od tego przesluchania?
    Na co uwazac?

    Bede wdzieczny za uwagi.