  • 1. Data: 2004-10-21 12:11:25
    Temat: Korekta CIT-2
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Witam,

    Mam krótkie pytanie. Co może być powodem (jaka operacja gospodarcza) do
    złożenia korekty deklaracji CIT-2 poza korektą CIT-8 za poprzedzający rok
    obrotowy?

    Pozdrawiam

    Damian

  • 2. Data: 2004-10-22 06:19:44
    Temat: Re: Korekta CIT-2
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam krótkie pytanie. Co może być powodem (jaka operacja gospodarcza) do
    > złożenia korekty deklaracji CIT-2 poza korektą CIT-8 za poprzedzający rok

    mogą byc nieujawnione przychody w danym miesiącu,. Np. należało opodatkować
    sprzedaż w mc lutym, a ujęto ją w CIT2 dopiero wwysokie koszty. w związku z
    tym nalezało wpłacić podatek do US za luty 20 marca. A nie wpłacono celowo
    przesuwając dochód na kolejny miesiąc. należą sie odsetki od zaległosci
    podatkowych. Co nie znienia nam CITu 8 na koniec roku, ponieważ takie
    odsetki nie są kosztem uzysk.przychodu. zmieni się ewentualnie bilans.

    czy o takie przykłady ci chodziło?