    From: "M....." <p...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Korekta zeznania (Pit'a)
    Date: Mon, 11 Mar 2002 08:13:34 +0100

    witam,
    przy wypelnianiu PITa za ubiegly rok znalazlem blad w poprzednim
    rozliczeniu za 2000. blad ten zmienia zarowno kwote podatku za 2000 jak
    i ma wplyw na rozliczenie z 2001.
    oczywiscie mam juz zrobiona korekte za 2000 jak i PIT za 2001.
    i tu pytania:
    1. moge zlozyc razem czy lepiej najpierw korekte?
    2. czy urzad skarbowy sam policzy sobie wszystko czy tez moge
    (powinienem) zalaczyc krotkie pisemne wyjasnienie?
    3. ile czasu ma urzad na rozpatrzenie korekty i ew. zwrot nadplaconego
    podatku (tyle co na aktualnego PITa)?

    z gory dziekuje i pozdrawiam
    Marcin

    p.s.
    blad na szczescie (nieszczescie) jest na moja korzysc czyli bedzie
    nadplata.
    ;-))

    --
    <<< odpowiadajac z adresu wytnij NOSPAM ! >>>