  • Data: 2004-07-15 08:31:47
    Temat: Koszt z samego SADu
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kontrahent z USA wysłał mi podzespoły FedExem. Fedex ładnie odprawił
    przesyłkę, ale tym razem (co się nie zdarzało dotychczas) nadawca
    zadeklarował, że pokryje wszystkie koszty celno-podatkowe. No i
    w efekcie nadawca zapłacił polski VAT (co było psu na budę, bo przecież
    bym ten VAT sobie odliczył), a ja dostałem sam SAD - bez faktury - z
    adnotacją, że należności zostały pokryte przez nadawcę.

    Czy mogę jakoś na podstawie tego SADu obniżyć podstawę opodatkowania
    podatkiem dochodowym? Mam SAD (z sumą), mam list pakunkowy z zawartością
    przesyłki, mam potwierdzenie zapłaty (niestety z konta osobistego, bo
    do firmowego nie dają w tym banku wypukłych kart) - i tyle.

    A że wartość przesyłki to ok. 4000 zł, więc idzie o ponad 700 zł podatku...

    P.