    From: "Jan Konieczny" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Koszty
    Date: Mon, 30 Apr 2007 09:40:08 +0200

    Prowadze 1 osobowa dz.G KPiR VAT, uslugi elektroniczne i handelek sprzetem.
    Kupuje czasami czesci , ksieguje je w pozycji 10 KPiR, czasami cos z tego
    wyprodukuje, czasami z racji eksperymemntow cos zostaje mi na wlasny firmowy
    uzytek. Czy mam to jakos przeksiegowac jako koszt czy jesli tego nie zrobie
    to musze to wykazac w remanencie na koniec roku ? A jesli cos komus
    naprawiam to musze na fakturze umiescic kazdy elelment ktory kupilem
    (kabelek, wtyczke pamiec itp) zeby mi zeszlo ze stanu? Czy musze
    udokumentowac zejscie ze stanu kazdej czesci?
    Pozdrawiam
    Jon