  • 1. Data: 2008-09-10 21:54:06
    Temat: Koszty prepaid na firmę - można ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Witam
    moja żona miała abonament GSM na własną firmę i wliczała koszty jego
    użytkowania w koszty działalności.
    Jednak po końcu "cyrografu" i krótkich obliczeniach okazało się że bardziej
    opłaca się jej prepaid - zmieniła więc abonament na prepaid przy zachowaniu
    numeru i w tej samej sieci (Orange).
    Czy w chwili obecnej, zakładając zakup doładowań potwierdzony fakturami VAT,
    można wliczać koszty użytkowania telefonu w koszty działalności ?
    Z jednej strony:
    http://www.twoja-firma.pl/ekspert/pytanie/158,czy-mo
    ge-odliczyc-karty-pre-paid.html
    a z drugiej:
    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/telefon;prepaid;na;
    firme;,watek,191525.html

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-09-13 10:18:32
    Temat: Re: Koszty prepaid na firmę - można ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Fajne te rozważania ale nadal nie mam odpowiedzi na moje pytanie :(
    Można wliczyć w koszty czy nie ?
    A jeśli tak to jakie dane muszą się na fakturze znaleźć ? (oprócz
    oczywistych) ?

    Numer zasilany ? A jakie ma to znaczenie ? Przecież prepaida nie mogę
    zarejestrowac "na firme"..... ?

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-09-13 12:20:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > oczywistych) ?
    >
    > Numer zasilany ? A jakie ma to znaczenie ? Przecież prepaida nie mogę

    Jakie widzisz przeciwwskazania, aby zarejestrować na firmę? Nawet w
    kartach rejestracyjnych simplusa, czy tak taka, są pola do wypełnienia
    przez osobę prywatną, albo firmę.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-09-14 10:18:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Sep 2008 12:18:32 +0200, "Piotrek" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A jeśli tak to jakie dane muszą się na fakturze znaleźć ? (oprócz
    >oczywistych) ?
    Oprocz oczywistych zadne inne :)

    >Numer zasilany ? A jakie ma to znaczenie ?
    Wlasnie, jakie? Przeciez to nie pojazd silnikowy ;)

    >Przecież prepaida nie mogę
    >zarejestrowac "na firme"..... ?
    Dlaczego nie?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2008-09-15 17:50:01
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego nie?

    a jak mam zarejestrować "na firmę" numer, który poprzednio już był
    zarejestrowany na firmę ?
    nawet formularza rejestracyjnego nie mam ....
    a może przechodzi on automatycznie "na firmę" ????

    Piotrek

  • 6. Data: 2008-09-15 19:18:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:

> [...]
    > zarejestrowany na firmę ?
    > nawet formularza rejestracyjnego nie mam ....
    > a może przechodzi on automatycznie "na firmę" ????

    A gdzie tu widzisz problem, bo nie łapię? Idziesz i rejestrujesz.

  • 7. Data: 2008-09-17 08:00:35
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    ...wystarczy, że udowodonisz, że wykonane rozmowy na dane nr były
    konieczne do uzyskania przychodu :) i już możesz wrzucać w koszty...
    Pzdr.