  • 1. Data: 2008-09-10 11:41:28
    Temat: opisanie sytuacji w necie...
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    firma nie zapłaciła mi za wykonaną usługę - czekam na pięniądze już rok
    czasu
    telefonowanie do nich znudziło mi się, zawsze znajdują jakiś wykręt...
    kwota - 1000 zł
    nie jest to mało, ale nie jest to także dużo...

    czy mogę opisać sytuację w internecie (stworzyć stronę) na potrzeby
    przestrzegania innych przed firmą która jest niewypłacalna i nie posiada
    1000 zł żeby uregulować należności?

    czy mogę użyć imion, nazwisk, zdjęć osób odpowiedzialnych za tą sytuację?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-12 22:36:55
    Temat: Re: opisanie sytuacji w necie...
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    > firma nie zapłaciła mi za wykonaną usługę - czekam na pięniądze już rok
    > czasu
    jeśli wszystko jest full legal na fakture/rachunek to mozesz ich
    "zapodać" do krajowego rejestru długów :)... a wtedy o kredycie itp
    moga pomazyc.
    pzdr.

  • 3. Data: 2008-09-13 18:59:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "PawelM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    jeśli wszystko jest full legal na fakture/rachunek to mozesz ich
    "zapodać" do krajowego rejestru długów :)... a wtedy o kredycie itp
    moga pomazyc.

    myślisz, że ktoś tam coś sprawdza?

  • 4. Data: 2008-09-14 22:05:24
    Od: PawelM <p...@o...pl>