  • 1. Data: 2008-09-10 09:25:42
    Temat: leasing_pytanie o wielkość_dobra grupa?
    Od: "YOGI" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    nie wiem czy to dobra grupa, ale pytam.
    Moje pytanie:
    czy przy sformułowaniu "depozyt gwarancyjny łącznie ...PLN, co stanowi 123%
    wartości ofertowej" 123% to dobra oferta na auto firmowe, czy może negocjować
    dalej?
    Yogi

  • 2. Data: 2008-09-10 10:17:07
    Temat: Re: leasing_pytanie o wielkość_dobra grupa?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "YOGI" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > nie wiem czy to dobra grupa, ale pytam.

    A o jaki podatek?

  • 3. Data: 2008-09-10 14:40:59
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    > wartości ofertowej" 123% to dobra oferta na auto firmowe, czy może negocjować

    Negocjuj dalej do 115% minimum.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2008-09-10 15:24:32
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 10.09.2008 YOGI <z...@p...onet.pl> napisał/a:
    > wartości ofertowej" 123% to dobra oferta na auto firmowe, czy może negocjować
    > dalej?

    Raczej negocjuj dalej, chociaz to zalezy od okresu leasingu i wartosci
    samochodu. Ja mam 115% przy 4 latach i uwazam, ze tez moglem dalej
    ponegocjowac.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 5. Data: 2008-09-10 15:57:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Raczej negocjuj dalej, chociaz to zalezy od okresu leasingu i wartosci
    > samochodu. Ja mam 115% przy 4 latach i uwazam, ze tez moglem dalej
    > ponegocjowac.

    Z tego co napisaliście nie wynika nawet, ktory z Was ma lepsze warunki.
    Podaj jakie masz oprocentowanie efektywne i przy jakiej kwocie -
    o ile umiesz to wyliczyc ;-)

  • 6. Data: 2008-09-10 17:44:30
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 10.09.2008 cef <c...@i...pl> napisał/a:
    > Podaj jakie masz oprocentowanie efektywne i przy jakiej kwocie -

    Wybacz, ale kwoty to nieznajomym podawac nie bede ;)

  • 7. Data: 2008-09-10 18:06:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Wybacz, ale kwoty to nieznajomym podawac nie bede ;)

    Wiedziałem, że nie będziesz umial policzyć :-)
    Też miałem kiedyś sumę spłat 108% i wydawało mi się, że mam
    kredyt 4% rocznie :-)

  • 8. Data: 2008-09-10 18:31:31
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 10.09.2008 cef <c...@i...pl> napisał/a:
    > Wiedziałem, że nie będziesz umial policzyć :-)

    Dla mnie istotnym parametrem jest wlasnie suma splat, a nie oprocentowanie
    nominalne, czy realne. Nie porownuje leasingu z kredytem ;)

  • 9. Data: 2008-09-10 19:40:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Dla mnie istotnym parametrem jest wlasnie suma splat, a nie
    > oprocentowanie nominalne, czy realne. Nie porownuje leasingu z
    > kredytem ;)

    Istotnym parametrem czego?
    Nie chodzi o to, żeby porównać z kredytem, tylko, żeby
    umieć samemu ocenić, czy nie dają Ci z wielkimi problemami czegoś,
    co możesz mieć bez łaski.
    Nie wiem czy chciałbyś coś z sumą spłat np 115%,
    ale realnie oprocentowane na 40% rocznie.

  • 10. Data: 2008-09-10 20:16:18
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    cef pisze:

> [...]
    > co możesz mieć bez łaski.
    > Nie wiem czy chciałbyś coś z sumą spłat np 115%,
    > ale realnie oprocentowane na 40% rocznie.
    hmm

    suma opłat wynosi dajmy na to 120%
    przez 60 rat
    suma opłat = czynsz inicjalny + czynsze 2-59/60* + wykup

    jesli leasing A daje mi w tej sumie 118% a drugi 120% to co mnie
    obchodzi reszta?

    prosze o oświecenie, bo widocznie naście leasingow źle porównywałem,
    ale zaraz... na tej podstawie negocjowałem i leasingi schodziły ze swojego
    oni też się mylili?

    * w takim EFL wykup to ostatnia, np. 60 rata

    --
    pozdros
    icek