-
1. Data: 2002-05-03 20:10:22
Temat: Koszty przeddziałalnościowe:-)
Od: Marek Grzywa <n...@g...waw.pl>
Witam,
Od 1 kwietnia prowadzę DG (KPiR, VAT)
Jak zaksięgować koszty poniesione przed rozpoczęciem działalności.
Chodzi mi detalicznie o opłatę w Urz. Gminy poniesioną w związku z
rejestracją firmy oraz opłatę (też dla UG) za fakt bycia płatnikiem VAT.
Wszystkie te koszty poniosłem w marcu czyli przed rozpoczęciem
działalności (kwity mają oczywiście marcową datę) - Czy mam je wpisać do
ksiązki w kwietniu?
Pozdrawiam Grupę
Maar
--
odpowiadając usuń 'nospam_' z mojego adresu
Najnowsze w dziale Podatki
-
TSUE: nie można automatycznie wykreślać firm z VAT bez dokładnego zbadania nieprawidłowości
-
Kiedy powstaje obowiązek podatkowy w VAT w budownictwie? Nowe możliwości po wyroku TSUE
-
Fundacja rodzinna: rewolucja w sukcesji czy narzędzie do unikania podatków?
-
Polacy przestają inwestować w termomodernizację swoich domów?