  • 1. Data: 2002-05-03 12:14:29
    Temat: Definicja samochodu osobowego
    Od: "pracus24" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czy istnieje ksiegowa definicja takiego auta?

    Czy male 4 x 4 mozna wziac na DG w firmie uslugowej?

    Pozdrawiam,
    Pracus

  • 2. Data: 2002-05-03 20:02:54
    Temat: Re: Definicja samochodu osobowego
    Od: "mm01" <m...@p...fm>

    > Czy istnieje ksiegowa definicja takiego auta?
    >
    > Czy male 4 x 4 mozna wziac na DG w firmie uslugowej?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Pracus

    kazde mozna na DG, tylko problem z rozliczaniem VAT, i wart.pocz. -nie mozna
    przyjac do ew. ksieg. wiekszej niz 10000EUR (maja zmienic na wieksze-albo
    juz zwiekszyli ale tego nie wiem)

  • 3. Data: 2002-05-03 20:47:13
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    mm01 wrote:

    > kazde mozna na DG, tylko problem z rozliczaniem VAT, i wart.pocz. -nie
    > mozna przyjac do ew. ksieg. wiekszej niz 10000EUR (maja zmienic na
    > wieksze-albo juz zwiekszyli ale tego nie wiem)
    Zmienili, juz 4 miesiące mijaja jak podniesiono limit do 20 000 EUR.
    A ponad pół roku jak było wiadomo że bedzie podniesiony.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-05-03 21:00:21
    Od: "mm01" <m...@p...fm>

    > Zmienili, juz 4 miesiące mijaja jak podniesiono limit do 20 000 EUR.
    > A ponad pół roku jak było wiadomo że bedzie podniesiony.

    :), z historii zawsze bylem slaby,

  • 5. Data: 2002-05-04 08:40:19
    Od: <p...@y...co.uk>

    > kazde mozna na DG, tylko problem z rozliczaniem VAT, i wart.pocz. -nie mozna
    > przyjac do ew. ksieg. wiekszej niz 10000EUR (maja zmienic na wieksze-albo
    > juz zwiekszyli ale tego nie wiem)

    Pewny jestes, ze auto ciezarowe mozna wziac na DG w firmie uslugiowej, a US sie
    nie przyczepi? Wg mnie to watpliwe.

    Aha, dowiedzialem sie, ze samochod osobowy nie moze przekraczac 500 kg
    ladownosci.

    Pracus

  • 6. Data: 2002-05-04 11:02:43
    Od: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)

    Fri, 3 May 2002 12:14:29 +0000 (UTC), "pracus24"

    >Czy istnieje ksiegowa definicja takiego auta?

    Np. ustawie PDOF.

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski