  • 1. Data: 2010-03-03 12:55:20
    Temat: Koszty uzyskania a urlop macierzynski/wypoczynkowy
    Od: badzio <b...@g...com>

    Witam,

    mam pytanie czy w przypadku przebywania na urlopie macierzynskim oraz
    wypoczynkowym, pracownik ma uwzgledniane koszty uzyskania przychodu
    czy tez nie?
    A jesli tak, to czy liczone bez zwykle koszty czy tez podwyzszone
    (pracownik pracuje poza miejscem zamieszkania i gdy ma wyplacana
    'normalna' pensje to uwzgledniane sa podwyzszone koszty).
    Z googlowania wyszlo mi ze w przypadku zwolnienia lekarskiego
    wyplacanego przez pracodawce uwzgledniane sa standardowe koszty
    uzyskania przychodu a nie podwyzszone.
    Ale nie znalazlem nic na temat urlopu wypoczynkowego/macierzynskiego