eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKoszty uzyskania przychodu a zmiana miejsca zamieszkania › Koszty uzyskania przychodu a zmiana miejsca zamieszkania
  • Data: 2005-03-06 10:46:55
    Temat: Koszty uzyskania przychodu a zmiana miejsca zamieszkania
    Od: "Marek MAX Marecki" <m...@A...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taki oto problem. W ciągu roku nastąpiła zmiana miejsca zamieszkana na
    inną miejscowość niż zakład pracy. Zmiana ta miała miejsce od 2.06 do 10.
    07. 2004. Jak poprawnie naliczyć w tym okresie przysługujące koszty
    uzyskania przychodu? Czy tylko dla miesiąców pełnych (tj. lipiec sierpień
    wrzesień) czy też dla wszystkich obejmujących dojazdy (tj. od czerwca do
    października)? A może przysługuje mi automatycznie limit na cały rok? Proszę
    o pomoc.

    --
    Pozdr.
    Marek