    From: "Rysio" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Krata - cięzarowy na osobowy ??
    Date: 30 Oct 2006 03:39:41 -0800

    Witam,

    przeszykałem archiwum ale nic nie znalazlem aktualnego.
    Konczy mi sie leasing auta zakratowanego zakupionego
    w 2003 roku. Od dawna nie spelnia zadnych wzorow niestety.

    Bede to auto wykupywal do swojej firy od leasingu i przy okazji
    przerejestrowania chcialbym zmienic jego status na osobowy.

    Wiem, ze musze wykonac demontaz kraty przy pomocy specjalistycznego
    zakładu ktory wyda stosowane pismo ze zdjal, zalozyl pasy itp itd.
    Potem musze miec zaswiadczenie ze stacji kontroli ze jest jak jest.

    A jak wyglada sprawa z urzedem skarbowym ? mysze cos zglaszac?
    czy takie przemianiowanie auta na osobwy jest wogle mozliwe
    bez oddawania VAT ?
    Jakie skutki podatkowe spowoduje zdjecie kraty i przerejestrowanie na
    osobowke ?

    Moze ktos z Wilce Szanownych Grupowiczow to cwiczyl niedawno?

    Pozdrawiam
    Rysio