  • 1. Data: 2006-01-30 15:37:50
    Temat: Kredyt hipoteczny na działalnosc.....
    Od: "Mart" <b...@p...pl>

    Moze Ktos juz przerabial ten problem i ma wieksze rozeznanie???
    Interesuje mnie kredyt hipoteczny biznes na zakup malego pensjonatu, hotelu,
    domu wypoczynkowego. Bylaby w nim prowadzano dzialalnosc gospodarcza zgodnie
    z przeznaczeniem + moja dotychczasowa dzialalnosc. Oczywiscie przy jak
    najmniejszym wkladzie wlasnym, dlugim terminie splaty ale z mozliwoscia
    wczesniejszej splaty.
    Oferta bankow jest bardzo duza ale jak uniknac kruczkow w ich ofertach
    zawartych.
    Za wszelkie uwagi z góry serdecznie dziękuję!!!
    --
    MART
    "The Way Out"