  • 1. Data: 2003-01-03 07:11:45
    Temat: Księga Handlowa - jaki program?
    Od: "S&R" <j...@w...pl>

    Witam Grupowiczów

    W tym roku (niestety) muszę przejść na księgę handlową i mam do Was prośbę
    dot. wyboru programu księgowego.
    Ściągełem kilka dem programów i wszystkie wydają mi się dosyć trudne (w
    porównianiu z KPiR Insertu który używałem).
    Może polecicie jakiś w miarę łatwy w obsłudze program.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2003-01-03 07:40:48
    Temat: Re: Księga Handlowa - jaki program?
    Od: "Tomek Sokolowski" <t...@i...com.pl>

    Użytkownik "S&R" <j...@w...pl> napisał w wiadomości news:av3d5c$gbm$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > porównianiu z KPiR Insertu który używałem).
    > Może polecicie jakiś w miarę łatwy w obsłudze program.

    Rewizor InsERTu:)

    Tomek

  • 3. Data: 2003-01-03 08:49:05
    Od: "S&R" <j...@w...pl>

    > Rewizor InsERTu:)
    >
    > Tomek

    Ten program wydaje mi się dosyć skomplikowany - szczególnie wersja pod win.
    jest "zagmatwana" doszczętnie.

    Sławek

  • 4. Data: 2003-01-03 23:31:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik S&R napisał:

    >W tym roku (niestety) muszę przejść na księgę handlową i mam do Was prośbę
    >dot. wyboru programu księgowego

    Sprawdź produkty TGSoftu: http://www.tgsoft.pl/
    Mają wiele ciekawych funkcji i interesujący interfejs.
    A niestety w porównaniu z KPiR zawsze będzie skomplikowaniej, bo same
    księgi są skomplikowańsze.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/