  • 1. Data: 2005-02-19 21:57:30
    Temat: Księgowość dla DG
    Od: "morghul" <t...@t...pl>

    Witam,
    chciałbym sie zorientować jakie są koszty kiedy chciałbym zlecić prowadzenie
    ksiegowości do mojej DG biuru rachunkowemu lub samodzielnej księgowej. Nie
    mam żadnego doswiadczenia w tych sprawach i myśle ze łatwiej i sprawniej by
    było gdyby ktoś mi to prowadzil.
    DG produkcyjno-handlowa. Wyprodukowanie i sprzadaż okolo 20-30 produktów na
    początek. Bez pracowników, tylko właściciel.
    Wiem że cieżko okreslić ale może orientacyjnie.

    --
    DawidT

  • 2. Data: 2005-02-20 21:24:24
    Temat: Re: Księgowość dla DG
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    hej !

    > Wiem że cieżko okreslić ale może orientacyjnie.

    W biurze rachunkowym obstawiam miedzy 100-200 zł/mies. w zależności
    od renomy biura bądź miejscowości.

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl

  • 3. Data: 2005-02-20 21:51:38
    Od: "Sulami" <s...@o...pl>

    Użytkownik "morghul" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na
    > początek. Bez pracowników, tylko właściciel.
    > Wiem że cieżko okreslić ale może orientacyjnie.

    Wiele zależy, w jakim mieście prowadzisz swoją DG. Wiadomo, że Warszawa
    zawsze będzie droższa niż np. Kraków.
    Jeśli chodzi o Kraków- sądzę, że w granicach 100 zł powinieneś się zmieścić
    (netto). Przy czym polecam księgowego z prawdziwego zdarzenia- z
    doświadczeniem (nawet mogę takiego jednego polecić ;) ), lepiej zapłacić
    kilka złotych więcej niż potem się martwić. Z drugiej strony wydaje mi się,
    że nie warto przepłacać w biurze rachunkowym, jeśli Twoje pieniądze mają być
    marnowane na kampanie reklamowe dla jakiegoś doradcy podatkowego. (Znajomy
    właśnie się a takiego jednego biura wynosi, bo zdecydowanie zawyżali mu
    koszty prowadzenia księgowości, a jakość usług czasami pozostawiała jednak
    trochę do życzenia).
    Jak dla mnie ideałem byłoby połączenie księgowego i doradcy, który służy
    swoją wiedzą i doświadczeniem, a nie tylko machinalnie wklepuje dane do
    komputerka.

    Pzdr.
    Sulami