  • 1. Data: 2005-02-19 18:21:29
    Temat: co student odlicza od podatku?
    Od: "Profil" <j...@o...pl>

    Witam
    W tym roku bede sie rozliczal z US i chcialby sie zapytac
    co student studiow zaocznych pracujacy przez 12 miesiecy na umowe o prace
    moze odliczyc sobie od podatku?
    Dziekuje bardzo za odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-19 18:53:02
    Temat: Re: co student odlicza od podatku?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Profil wrote:
> [...]
    > W tym roku bede sie rozliczal z US i chcialby sie zapytac
    > co student studiow zaocznych pracujacy przez 12 miesiecy na umowe o prace

    Studia.

  • 3. Data: 2005-02-19 19:08:26
    Temat: Odp: co student odlicza od podatku?
    Od: "Profil" <j...@o...pl>

    Z tego co sie orientuje to studiow juz nie mozna odliczac od podatku????

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cv8202$3g3$...@i...gazeta.pl...

  • 4. Data: 2005-02-19 19:23:15
    Temat: Re: Odp: co student odlicza od podatku?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Profil wrote:
    > Z tego co sie orientuje to studiow juz nie mozna odliczac od podatku????

    No to chyba już nic nie zostało :(

  • 5. Data: 2005-02-19 20:52:26
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    no kurcze chyba nikt tego do konca tak nie wyjasnil( albo ja jestem slepy),
    czy mozna odliczac szkole kora sie zaczelo przed 1 stycznia 2004 jako
    kontynuacja nauki, no bo to mi sie wydaje tak jak z ulga budowlana w jednym
    roku nie odliczylem sobie to przechodzi na nastepne, to czemu nie mialo by
    byc tak ze szkola??

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 6. Data: 2005-02-22 19:00:20
    Od: "Piotr 'Kazimierz' Kuźmiak" <u...@a...netusun>

    "Harry" <f...@U...fm> wrote in message
> [...]
    jednym
    > roku nie odliczylem sobie to przechodzi na nastepne, to czemu nie mialo by

    NIesrtety studiow juz za 2004 nie mozna odliczac - niezaleznie od tego
    kiedys sie je rozpoczelo.

    --
    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856