  • 1. Data: 2003-04-14 21:54:13
    Temat: ograniczenie obrotu gótówkowego
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    ... zaćmienie mnie dopadło i nie wiem, gdzie szukać ograniczenia obrotu
    gotówkowego (w których ustawiach).
    Po glowie błąka mi się jakieś 10.000 euro, ale mimo to potrzebuję
    oświecenia. Gdyby ktoś wiedział, to będę zobowiązana

    Pozdrawiam

    Magda

  • 2. Data: 2003-04-14 22:23:34
    Temat: Odp: ograniczenie obrotu gótówkowego
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@b...onet.pl>

    Użytkownik Magdalena <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7famv$2n9$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > Po glowie błąka mi się jakieś 10.000 euro, ale mimo to potrzebuję
    > oświecenia. Gdyby ktoś wiedział, to będę zobowiązana

    3.000,- ale jezeli w poprzednim mc z tym kontrahentem bylo
    10.000,- to tylko 1.000,-

    (ust. o działal.gospod. ?)

    pozdrawiam - Darek SP2BZW