  • 1. Data: 2003-04-15 09:45:32
    Temat: odliczenie podatku na remont
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Żonie przysługuje odliczenie podatku na remont mieszkania. Tak się złożyło,
    że faktura Vat została wystawiona na mnie. Ale ja nie jestem płatnikiem
    podatku /nie pracuje/. Czy żona może tę kwotę odliczyć od swoich podatków
    korzystając z opodatkowania wspólnego z małżonkiem?
    Z góry dziekuję
    Madab

  • 2. Data: 2003-04-16 07:36:46
    Temat: Re: odliczenie podatku na remont
    Od: "Vapit" <v...@p...onet.pl>

    Jeśli nie macie inercyzy to oczywiście że tak