  • 1. Data: 2002-05-14 17:38:18
    Temat: Kto przepcha studzienke kanalizacyjną??? MPO????
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Witam!

    Panowie!
    Mam taki problem:
    Niedaleko mojego ogródka jest studzienka kanalizacyjna, która woda deszczowa
    splywa do takiego kanalku...

    Studizenka niestety się zapchala.....
    i woda wlea mi sie do ogródlka jak są deszcze....

    Czy MPO przepcha tą studzienke???

    Czy ktos inny???

    Studzienka jest własnością gminy....

    Ja sa nie mopge więc zawołać ekipy która przepcha....

    Dzięki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-14 18:40:21
    Temat: Re: Kto przepcha studzienke kanalizacyjną??? MPO????
    Od: p...@p...onet.pl (Piotr J. Ochwal)

    Richard wrote:
> [...]
    > splywa do takiego kanalku...
    > Studizenka niestety się zapchala.....
    > i woda wlea mi sie do ogródlka jak są deszcze....

    Zadzwoń pod 986 i zgłoś, a straż miejska przekaże dalej. Przynajmniej
    w Katowicach ta procedura działa.
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-05-14 19:35:35
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    He..no to problem :-))
    Kanalizacją zajmuje się Miejskie Przedsiembiorstwo Wodociągów i Kanalizacji.
    Przynajmniej w Krakowie.

    WS

    Użytkownik Richard <R...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abri11$abe$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-05-14 20:36:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 May 2002, Richard wrote:

> [...]
    >+ Mam taki problem:
    >+ Niedaleko mojego ogródka jest studzienka kanalizacyjna, która woda deszczowa

    Tia... NTG ! -:]
    Opłata za wodę to nie podatek :), grupa "prawo" jest
    poziom wyżej (nie szkodzi, przeżyjemy).

    [...]
    >+ Czy MPO przepcha tą studzienke???

    Nie, nie ci którzy śmieci zbierają, tylko ci którym
    płacisz za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków !
    Owszem, moze to być ta sama firma... ale nie musi.
    Raczej - będzie inna.

    [...]
    >+ Studzienka jest własnością gminy....

    Głowy bym nie dał. Jeśli "firma od wody i scieków" jest
    komunalna - to na swój sposób tak.

    >+ Ja sa nie mopge więc zawołać ekipy która przepcha....

    Nie napisałeś czy chałupa twoja.
    Woła zarządca - albo leć do administracji, albo szukaj
    kogoś z zarządu wspólnoty - być może właśnie siebie :)
    (jeśli budynek np. "twój na spółkę ze szwagrem")

    Myślę że jak zapodasz co i jak to się pofatygują: mogą
    trochę marudzić z okazji podejrzenia że to *u ciebie*
    (na terenie budynku) coś nie tak z rurami. Ale jeśli
    na zewnątrz - to przyjadą !
    U nas mieli ostatnio czas reakcji 20 minut (!) :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-05-14 20:43:57
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    zapytaj na:
    pl.misc.kanalizacja.studzienki.przepychanie

  • 6. Data: 2002-05-14 21:55:32
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : Witam!
    :
[...]

    Rozumiem Twoj problem. Ja przepycham studzienki:)))) Ale nie napisales skad
    jestes. Bron Cie boze, byle nie z Warszawy bo to daleko.
    Ale znajac "warszawke" to pewnie z niej jestes bo poza nia nic wiecej nie
    widzisz"
    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi

  • 7. Data: 2002-05-15 10:25:49
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    > jestes. Bron Cie boze, byle nie z Warszawy bo to daleko.

    Wiec nie pomożesz mu:-))

  • 8. Data: 2002-05-15 13:38:02
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Ty!
    Inkoguto!

    Powiedz!

    Dlaczego ty jestes taki glupi.....???

  • 9. Data: 2002-05-15 17:17:13
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@a...net> napisał w wiadomości
    > Ty!> Inkoguto!> Powiedz!
    > Dlaczego ty jestes taki glupi.....???

    Żebyś Ty Jurek mógł okazać się taki mądry....!!!!

  • 10. Data: 2002-05-15 17:18:52
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@a...net> napisał w wiadomości
    > Dlaczego ty jestes taki glupi.....???